Scurta descriere a cartii Cosmetica si Machiajul profesional

28.02.2017

 Ceea ce acum este o carte, pentru mine am vrut sa fie o culegere de informații. Cosmetica a evoluat foarte mult de-a lungul timpului şi nu se va opri niciodată în loc. Sunt sigură că în curând vor mai apărea noi produse revoluționare în cosmetică, dar principiile de bază ale cosmeticii vor rămâne aceleași.  

Aveam nevoie de informații, erau intrebări la care nu aveam răspunsuri, şi am început să "scormonesc trecutul" cosmeticii. Comparând cu informațiile pe care le deţin în prezent, nu sunt foarte multe diferențe, ba chiar în cărţile vechi de cosmetică am găsit unele informații pe care eu le consider vitale în cosmetică, în special pentru persoanele care doresc să prepare produsele cosmetice proaspete şi poate chiar personalizate pentru tipul de ten pe care îl întâlnesc. De când lumea şi pământul se ştie că plantele, legumele, fructele, produsele lactate cât şi cele apicole fac minuni în sănătate şi în cosmetică, dar din păcate noi nu avem un punct de reper, de unde să plecăm şi ce să căutăm, pentru a ne rezolva problemele tenului şi ale corpului.



Îmi ghidez viața după un moto: "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face". Știind că şi reversul este cât se poate de real, am gândit că, poate ceea ce mie îmi place şi imi doresc să găsesc într-o carte cu şi despre cosmetică, își doresc şi alte persoane, așa că, dacă am posibilitatea și cunoștințele necesare, de ce nu? Am cules informații de peste tot, inclusiv din experiența mea, şi uite așa a prins contur cartea de faţă.

"Cosmetica şi Machiajul Profesional" este o carte în care vei gasi informaţiile necesare pentru a păși în lumea frumuseții şi a culorilor căci aici vei găsi atât informații despre cum poți îngriji un ten în funcție de tipul lui cât şi rețete de loțiuni, gomaje şi măști pentru fiecare tip de ten în parte, și ce recomandări poți face unui client în funcție de tipul tenului şi problemele pe care le prezintă tenul. Dorești să execuți un machiaj profesional dar nu știi cum? Aici vei găsi toate informațiile necesare pentru a intra în lumea culorilor cu încredere.

Cartea cuprinde detalii de anatomie (descrierea pielii cu funcţiile şi anexele ei, descrierea mușchilor feței şi a ridurilor), machiaj, epilare cu ceară de unică folosinţă și tradițională și imagini cu diferite afecțiuni ale pielii. Imaginile te vor ajuta să intri în lumea cosmeticii și să ințelegi care sunt şi cum arată anumite afecțiuni ale pielii, vei descoperi cum să identifici și să tratezi afecțiunile tenului.

Știai că vitaminele, aminoacizii şi hidroxi-acizii sunt elemente esențiale în menținerea unui ten curat, tanăr şi sănătos? Aici vei găsi informații despre rolul lor, unde pot fi găsite şi cum le poţi folosi în cosmetică. Iar pentru a completa tabloul. am adăugat informații și rețete din plante, fructe, legume, produse lactate şi produse apicole utilizate în cosmetică.

Această carte se adresează în special persoanelor care doresc să practice această meserie, regăsind aici informații şi noțiuni de igienă în saloane, dar poate fi utilă oricărei femei care doreşte să se îngrijească acasă.

Pentru a-ți testa cunoștințele, la finalul carții, am adăugat un chestionar de 112 întrebări din conținutul cărții.

© 2016 Cursuri by Magenta Cosmetic. Toate drepturile rezervate.
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți